دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

سینی کابل و اتصالات

سینی کابل و اتصالات

سینی کابل و اتصالات یکی از تجهیزات مهم می باشد که به منظور مرتب نمودن و دسته بندی سیم و کابل ها استفاده شده و در مدل های متنوعی طراحی و تولید می گردد. از سینی کابل و انواع اتصالات آن برای کابل کشی ها در ساختمان های بزرگ و انواع پروژه های مختلف استفاده می شود که با تجهیزات و اتصالات متنوعی که دارد بر روی دیوار ها و سقف ها می تواند نصب گردد.

در کشور کارخانه های تولید سینی کابل بسیار زیادی وجود دارد اما تعداد معدودی هستند که محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد را تولید می کنند و حتی گاها صادرات نیز می کنند. شرکت توان گستر از با سابقه ترین و برترین تولیدکنندگان سینی کابل در کشور می باشد که همواره تلاش می کند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران گرامی قرار گیرد.

سینی برق

در سیم‌ کشی برق ساختمان‌ ها، از سینی ها برای پشتیبانی کابلها در برابر پخش شدن و ایجاد مهار و پیوستگی بهره‌ برداری می‌ شود. سینی برق، از سیم و کابلهای روکش دار در تمام طول مسیر انتقال نگهداری و محافظت می‌کند. طول استاندارد شاخه های سینی برق عموما به صورت 2 و 3 متری می باشد. سینی های برق به‌گونه ای طراحی و ساخته می شوند‌ که بسیار مقاوم هستند.

سینی کابل گالوانیزه سرد در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم هستند و دارای ظاهری تمیز و مناسب جهت نصب در محل هایی که در معرض دید هستند، مناسب می باشند.

سینی کابل گالوانیزه گرم نیز علاوه بر طول عمر و مقاومت بالاتر در برابر خوردگی و زنگ زدگی، می‌توان از آن ها در محیط های باز و بیرون هم استفاده کرد. انواع سینی کابل عبارتند از :

– سینی کابل بدون پانچ

– سینی کابل پانچ شده

– نردبان کابل

– سبد کابل

 

سینی کابل و اتصالات

 

سینی کابل و اتصالات دارای مزایای بسیار زیادی می باشند از جمله موارد زیر:

1- سیم کشی روکار موجب ایجاد ظاهری زشت در ساختمان ها می شود در حالی که با استفاده از سینی کابل و اتصالات میتوان به محیط نمای ظاهری زیبایی بخشید.

2- یکی دیگر از مزایای استفاده از این تجهیزات، جلوگیری از آسیب دیدن عایق کابل ها در برابر صدمات می باشد.

3- از جمله مزایای دیگر سینی ها و تجهیزات جانبی آن میتوان به نصب راحت و آسان آنها نیز اشاره کرد.

اتصالات سینی کابل

اتصالات سینی کابل به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت کابل جهت نصب، طراحی و تولید می شوند. اتصالات سینی ها به عنوان یک سیستم مدیریت و طبقه بندی شده برای تشکیل یک ساختار کامل به منظور حمایت، حفاظت و امنیت سیم و کابل هایی که درون سینی و نردبان قرار دارند، می باشند. اتصالات سینی کابل و نردبان باید به صورت طبقه بندی شده و استاندارد نصب شوند تا بهترین و مناسب ترین تاثیر را داشته باشند. اتصالات سینی برق و نردبان برق دارای انواع متعددی بوده که بسیاری از آنها به صورت استاندارد و عرف بوده که به نسبت ابعاد سینی قابل تغییر می باشد.

دسته دیگری از اتصالات سینی ها نیز وجود دارد که با توجه به سفارش مشتری بوده که شرکت توان گستر امکان تولید این نوع تجهیزات جانبی را نیز داراست.

به طور کلی انتخاب نوع اتصالات سینی برق که مورد استفاده می باشد، بنا به درخواست مشتری و محل نصب سینی و فضای موجود می باشد که در این صورت اتصالات سینی برق می بایستی در هنگام ثبت سفارش تعیین شود.

تمامی اتصالات و کلیه تجهیزات جانبی که برای اتصال دادن و تکمیل کردن سینی کشی برق برای تغییر جهت، ارتفاع و عرض به صورت مستقیم و غیر مستقیم استفاده می شوند اتصالات سینی به شمار می آید. آنها از بخش هایی شامل نگهدارنده، کاور یا درب، کاهنده، افزایش دهنده و جدا کننده و رابط ها تشکیل می شود. برای آشنایی بیشتر با اتصالات سینی برق پیشنهاد می کنیم مقاله اتصالات سینی برق را مطالعه نمایید.

اتصالات سینی کابل

قیمت سینی کابل و اتصالات

سینی کابل و اتصالات علاوه بر ساختمان ها، در سوله ها، پارکینگ ها و مکان های دارای سقف مورد استفاده قرار می گیرد. اولین نکته در هنگام  انتخاب و خرید سینی کابل و اتصالات کیفیت و مرغوب بودن محصولات می باشد. سپس قیمت سینی کابل و اتصالات است که دارای اهمیت است.

نکته قابل توجه این است که سینی برق و اتصالات باید استاندارد های لازم در ساخت آن رعایت شده باشد و شرکت تولیدکننده آن دارای سابقه و تجربه زیادی در این حیطه باشند. امروزه در کشور ما شرکت های تولید کننده سینی کابل به صورت گسترده مشغول به فعالیت هستند و برخی از آنها از نظر استاندارد های روز دنیا هم سطح با برترین شرکت ها هستند.

یکی از معتبرترین تولیدکنندگان سینی برق در کشور، کارخانه تولید سینی و نردبان کابل توان گستر می باشد که با سابقه و اعتبار درخشان خود توانسته محصولات را با بالاترین درجه کیفیت طراحی و تولید کند. این شرکت تلاش کرده علاوه بر کیفیت عالی، قیمت نهایی سینی برق را نیز به گونه ای تعیین کند که خریداران در هنگام خرید دارای هیچ گونه محدودیتی نباشند و با مناسب ترین قیمت بهترین محصول را خریداری کنند.

شما بازدید کننده گرامی می توانید برای ثبت سفارش خود و یا هر گونه مشاوره رایگان در خصوص سینی برق و اتصالات سوالات خود را با کارشناسان شرکت در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی درخواست های شما می باشند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *