دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

مدیریت کابل ها با انواع سینی کابل

مدیریت کابل ها با انواع سینی کابل

مدیریت کابل با سیستم های سینی کابل، به عنوان محفظه هایی از جنس فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، فولاد و فایبرگلاس در این نوشتار توضیح داده میشود. سینی کشی برق عمدتاً در محیط های صنعتی ای استفاده می شود که از سیم و کابلهای سنگین برای انتقال، پخش و توزیع برق و دیتا ها استفاده می شود. هدف اصلی سیستم های سینی برق پنهان کردن سیم و کابل ها برای جلوگیری از آویزان شدن آنها و انباشه شدن آنها بر روی کف است که ترافیک زیادی از سیم و کابلها وجود دارد. سیستم سینی کابل جدا از پنهان کردن کابلها و سیمها از فضای کار در یک مجموعه، مزایای بسیار دیگری نیز دارد. این مقاله کاربردهای سیستم های سینی برق را بررسی می کند.

هدف اصلی نصب سینی برق

همانطور که قبلاً ذکر شده است، هدف اصلی سیستم سینی کابل، مدیریت سیم ها و کابل های سنگین در یک فضای کاری است. سینی ها عمدتا در شرکت هایی یافت می شوند که با انتقال و توزیع نیروی برق و دیتا های ارتباطی سروکار دارند. بدون سیستم سینی برق، مدیریت سیم ها و کابل های سنگین تقریباً غیرممکن است و این یک بی نظمی و آشفتگی در فضای کار شما ایجاد می کند. مدیریت کابل، توسط سیستم سینی کابل، ردیابی و دنبال کردن یک سیم یا کابل را هنگام انجام تعمیرات و نگهداری آسان می کند.

توزیع و انتقال و مدیریت برق توسط سینی ها

انرژی الکتریکی یک نیاز حساس و حیاتی است که باید با تمام احتیاط مورد نیاز اداره شود. رها شدن چندین کابل برق در یک محل بسیار خطرناک است زیرا در صورت کوچک ترین آسیب جزئی به آنها، کابل ها دچار آتش سوزی های بزرگ و حتی انفجار می شوند که ممکن است باعث تلفات و صدمات جدی شود. با این وجود، با استفاده از سیستم سینی کابل، توزیع نیروی الکتریکی برای عبور از جایی انجام می شود که هیچ خطری برای ایمنی مردم ایجاد نمی کند. با استفاده از سیستم سینی کابل، توزیع نیروی الکتریکی نه تنها به روشی منظم بلکه به روشی ایمن انجام می شود که خطرات را به حداقل می رساند.

 

مدیریت کابل ها با انواع سینی کابل

 

مزیتهای نصب سینی برق در کف زمین

در مواردی که دیتا ها و سیم ها و کابل های الکتریکی نمی توانند در طول سقف عبور کنند، در عوض سیستم سینی کابل روی فضای زیر کف قرار می گیرد. انجام این کار دو مزیت دارد. به پنهان کردن سیستم سینی کمک می کند که در غیر این صورت فضای کار به نوعی صنعتی و شلوغ به نظر می رسد. همچنین به عنوان یک کفپوش کف عمل می کند و این باعث صرفه جویی در هزینه های زیادی می شود که می توانستید برای نصب و کف سازی هزینه کنید.

پشتیبانی و مدیریت سیم و کابل ها

سیم های دیتا و برق از فضا های خاصی عبور می کنند و نمی توانند از هرجایی عبور کنند. با این حال، گاهی اوقات متوجه می شوید که مسیریابی کابل ها و سیم ها در برخی نقاط دشوار است، زیرا چیزی برای پشتیبانی از آنها وجود ندارد. سیستم های سینی کابل برای پشتیبانی و هدایت سیم های دیتا و برق و کابل ها و سیم های الکتریکی برای عبور در چنین فضاهایی استفاده می شوند. این امر راحتی را به ارمغان می آورد و از نظر اقتصادی در هزینه ها و زمان صرفه جویی می شود.

پنهان کردن مسیر کابل ها و سیم ها

در شرکت ها و مجموعه های مختلف، کابل های دیتا دارای برخی از اطلاعات حساس هستند که هرگز نباید به دست کسی بیفتند. اگر چنین کابل هایی در سیستم انتقال وجود دارد و قابل مشاهده باشد، این باعث می شود که اطلاعات در معرض انتشار و به خطر بیفتد زیرا دسترسی به آنها راحت تر و هک می شود. از این رو شرکت هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری را متحمل می شود. در اینجا سیستم های سینی کابل کارایی خود را بهتر نشان می دهند، پنهان کردن اینگونه کابل ها و دشوارتر بودن ضربه زدن یا خرابکاری. به این ترتیب، یکپارچگی و حریم خصوصی اطلاعات حساس و خصوصی حفظ می شود.

حفظ ایمنی و مدیریت کابل ها با نصب سینی

 

حفظ ایمنی و مدیریت کابل ها با نصب سینی

اگر کابل ها و سیم ها از سقف آویزان شوند یا روی زمین انباشه شوند، فضای کار بسیار شلوغ می شود. این سیم ها و کابل ها در برخی مواقع می توانند پای کارکنان را درگیر کنند که احتمال آسیب رسیدن به افراد و کابل ها زیاد می شود. اگر کابل های حمل نیروی الکتریکی در اتاق ها روی سطح زمین بمانند، گرمای بیش از حد باعث آتش سوزی و ایجاد انفجار می شود. از سیستم های سینی کابل مشبک برای ایجاد گردش جریان هوا و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد کابل های قدرت و همچنین برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی آتش سوزی استفاده می شود.

تعمیر و نگهداری آسان با نصب سینی

هنگام کار با مواردی مانند توزیع و انتقال برق، همیشه استفاده از سیستم های سینی کابل برای پشتیبانی، پنهان کردن و هدایت آنها با استفاده از سیستم های سینی کابل ایده ایی بسیار مفید و کارآمد می باشد. با به حداقل رساندن تلفات ناشی از حوادث و آتش سوزی در هزینه های شما صرفه جویی می کند. همچنین تعمیر و نگهداری و تعمیرات را آسان تر و سریعتر انجام می دهد ، که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. برای استفاده بیشتر از سیستم های سینی برق، اطمینان حاصل کنید که با یک پیمانکار واجد شرایط و باتجربه کار می کنید. رعایت نکات نصب دقیق یک سیستم سینی کابل در یک مجموعه صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

* توصیه ما به شما خریداران گرامی این می باشد که برای اینکه بهترین انتخاب سینی کابل را داشته باشید، کیفیت و مشخصات فنی را در اولویت کار خود قرار دهید و قبل از خرید سینی کابل با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید.

 

راه های ارتباط با ما :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *