دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

مزایای سینی کابل برق

مزایای سینی کابل برق توان گستر

مزایای سینی کابل برق توان گستر نسبت به سیستم های لوله برقی و سایر سیستم های سیم کشی قابل توجه می باشد. سینی های کابل مناسب تر، قابل اطمینان تر، سازگارتر با نیازهای جدید و تغییر یافته و نگهداری آنها آسان تر است. علاوه بر این طراحی سینی به گونه ای است که مشکلات بالقوه ایمنی مرتبط با سایر سیستم های سیم کشی را دیگر ندارد.

سینی های شرکت توان گستر به طوری طراحی شده اند که شامل اجزای اتصال دهنده ابتکاری است که می تواند نیاز به ساپورت و براکت را کاهش دهد، نصب سینی ها سریع تر و آسان تر می باشد و هزینه های کلی را کاهش دهد.

ما در توان گستر متعهد هستیم :

  • محصولاتی که ساخته می شود پاسخگوی نیازهای شما هستند.
  • تمامی محصولات با ضخامت واقعی بوده و در صورت هرگونه مغایرت قابل عودت خواهد بود.
  • محصولات توسط دستگاه CNC و باکیفیت بالا تولید خواهند شد.
  • برای اطلاع رسانی شفاف و سازگار در مورد آموزش، استانداردها، نحوه نصب و هرگونه مشاوره فنی می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.
  • طراحی و ساخت انواع سینی با توجه به درخواست و نیاز خریدار.
  • ارائه محصول با کیفیت بالا، بسته بندی مناسب، تحویل به موقع و مناسب ترین قیمت.

 

مزایای سینی کابل توان گستر

ارزیابی هزینه ها در مرحله طراحی سینی

ارزیابی هزینه ها و مزایای سیستم های مختلف سیم کشی باید در مرحله طراحی انجام شود. اجتناب از فرآیند انتخاب سیستم یا به تعویق انداختن آن تا زمان ساخت، اغلب منجر به هزینه های بیشتر، تأخیر در برنامه ریزی و سیستمی می شود که پاسخگوی نیاز های آینده نخواهد بود.

انتخاب یک سیستم سیم کشی که از نظر هزینه، خوردگی احتمالی و ملاحظات الکتریکی مناسب برای یک کاربرد خاص نیست، می تواند منجر به مشکلات زیادی شود، از جمله هزینه اولیه بیش از حد، طراحی ضعیف، نصب معیوب، تعمیر و نگهداری اضافی، قطع برق در آینده و نگرانی های ایمنی.

تجربه نشان داده است که هزینه کلی نصب سینی ها (شامل مواد اولیه و هزینه های تولید) تا 40٪ کمتر از سیستم سیم کشی لوله های برق کمتر می باشد.

مقایسه هزینه سیستم سینی کشی و لوله کشی

سیستم های سینی، از جمله شاخه های سینی، ساپورت ها، اتصالات و سایر موارد، به طور کلی قیمت کمتری نسبت به سیستم های سیم کشی لوله های برق دارند. علاوه بر این، با سهولت نسبی نصب محصول، صرفه جویی در هزینه های عمده ایجاد می شود. هزینه های کارگری برای نصب سیستم سینی ها می تواند تا 30٪ کمتر باشد. صرفه جویی در کل هزینه با توجه به پیچیدگی و ابعادی که قرار است نصب شود متفاوت خواهد بود.

صرفه جویی در هزینه های مستقیم در مرحله طراحی یک پروژه آسان محاسبه می شود اما مزایای عظیم سینی ممکن است فقط با گذشت زمان حاصل شود. قابلیت اطمینان، انطباق پذیری، سهولت نگهداری و ویژگی های ایمنی ذاتی سیستم، موجب صرفه جویی در هزینه های بسیاری از انواع دیگر می شود.مناسب ترین پوشش برای کاربرد شما به هزینه، پتانسیل خوردگی و ملاحظات الکتریکی بستگی دارد.

پارامترهای هزینه کمتر از مزایای سینی ها نسبت به لوله

– هزینه های پایین مهندسی و نگهداری

– نیاز به تنظیم مجدد سیستم در صورت نیاز قابل تغییر و امکان پذیر است.

– زمان کمتری برای نصب سیستم های الکتریکی و مدیریت داده ها لازم است.

– مشکلات زیست محیطی کمتری دارند.

– سیستم های سینی کابل قابلیت اطمینان بی نظیری را ارائه می دهند، در نتیجه زمان و تعمیر و نگهداری کمتری وجود دارد.

تطبیق پذیری در سیستم سینی ها

تغییر سیستم سینی یا افزودن کابل برای تأمین نیاز های جدید نسبتاً آسان است، زیرا کابل ها می توانند از هر نقطه ای به سینی ها وارد شوند یا از آن خارج شوند و ملاحظات طراحی اولیه می تواند به عنوان بخشی از روند برنامه ریزی، ظرفیت اضافی ایجاد کند. سازگاری ذاتی سینی ها امکان سیم کشی مجدد برای گسترش آینده، طراحی مجدد ساختمان یا فناوری های جدید را بدون ایجاد اختلال یا نیاز به تعویض کل سیستم سیم کشی فراهم می کند.

نگهداری از سینی ها

مزایای سینی کابل برق توان گستر نسبت به سایر سیستم های انتقال کابل به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند. در صورت لزوم نگهداری، کار با آن آسان تر، و تایم کمتری را نیاز دارد. وضعیت فیزیکی سینی و کابلها را می توان به صورت بصری مشاهده کرد، چیزی که در سیستم های لوله برق امکان پذیر نیست. علاوه بر این، به راحتی می توان ظرفیت کافی در سینی ها را برای اضافه کردن کابلها نیز مشاهده کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، تغییر یا افزودن کابلها نیز می تواند به راحتی انجام شود.

سیستم های سینی رطوبت را در خود نگه نمیدارد و باعث ایجاد تراکم آن نمی شوند که باعث خوردگی احتمالی و یا خرابی تجهیزات الکتریکی شود. سینی ها همچنین کمتر از کاندوئیت ها در معرض آتش سوزی هستند. یک آتش سوزی خارجی معمولاً منجر به آسیب دیدن فقط چند متر سیستم سینی می شود، در حالی که عایق سیم داخل یک کانال ممکن است آسیب قابل توجهی ببیند یا عایق ترموپلاستیک در واقع در یک آتش سوزی خارجی پایدار به لوله متصل شود.

مزایای ایمنی سیستم سینی 

سینی ها به دلیل طراحی باز و دارای تهویه مناسب، به عنوان مسیری برای گازهای خورنده، منفجره و سمی عمل نمی کند. سیستم های سینی فاقد مشکلات ایمنی کاندوئیت ها هستند. برخلاف سیستم کاندوئیت، سیستم سینی به نصب کننده این امکان را می دهد تا قبل از قرار دادن و خاتمه دادن، سینی ها را از یک محفظه انتهایی به محوطه بعدی بکشد. سرانجام در تاسیساتی می توان از سینی به عنوان هادی زمینی تجهیزات (طبق استانداردهای NEC®) استفاده کرد. بررسی بصری اجزای این سیستم  و همچنین بررسی تداوم الکتریکی آسانتر است.

انواع سیستم نگهدارنده و ساختار جوشکاری شده آن قدرت و قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می دهد. همچنین تولید انواع اتصالات و انواع ساپورت ها برای پشتیبانی، که باعث می شود عملکرد بسیار بالایی داشته باشند. سینی های تولید شده در شرکت توان گستر هم برای انتقال کابلهای برق و هم برای کابلهای مخابراتی عملکرد مناسبی را برای طولانی مدت فراهم می کند، بدون آنکه دچار آسیب یا مشکل شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *