دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

نکات مهم در نصب سینی کابل

نکات مهم در نصب سینی کابل

نکات مهم در هنگام نصب سینی کابل ، ضروری است که این تجهیز را به خوبی از طریق نگهدارنده ها ثابت و ایمن کرد.

این امکان وجود دارد که جهت تکمیل فرایند نصب وراه اندازی ، به طیف وسیعی از اتصالات سینی کابل که در کارخانه تولیدی این شرکت ( توان گستر بهین ) ساخته می شوند، نیاز باشد.

به هر حال ممکن است برای ساخت رابط اتصال دهنده ، زانویی ​90 درجه افقی یا عمودی ، سه راهی و ….  الزامات خاصی برای نصب وجود داشته باشد.

جهت اتصال انواع سینی کابل به پیچ و مهره نیاز می باشد، پیچ های مورد استفاده در اتصالات می بایستی از نوع سرگرد بوده و سرگرد آن باید در هنگام نصب در درون سینی قرارگیرد.

این مساله باعث کاهش احتمالی آسیب به کابل در امتداد این سیستم محافظ سیم و کابل می گردد.

پیچ های مورد استفاده در نصب سینی ها معمولا در دو مدل پیچ گوشتی خور و یا اتاقی استفاده می گردد ، پیچ های پیچ گوشتی خور توسط پیچ گوشتی دو سو و پیچ های اتاقی نیاز به وسیله ای برای نصب ندارند ، و توسط زائده اتاقی شکل که در درون پانچ قرار میگیرد مانع از پیچیدن پیچ در درون سوراخ گردیده و با دست قابل سفت کردن می باشند.

سیستمهای Cable Tray دارای مزیت بیشتری نسبت به سایر سیستمهای انتقال سیم وکابل می باشد : بعضی از این مزایا به شرح ذیل می باشد:

1)    سهولت در نصب وراه اندازی

2)    صرفه جویی زمانی و اقتصادی

3)    سهولت در توسعه سیستم از جهت اضافه کردن کابل اضافی

4)    موقعیت مناسب ودر دسترس بودن امکان پشتیبانی

نوع و سایز سینی انتخاب شده به عواملی همچون شرایط محیطی ، اندازه و نوع کابل و اهداف توسعه ای آینده  بستگی دارد که می بایستی قبل از فرآیند نصب وراه اندازی  و درطراحی اولیه مورد توجه قرارگیرد.

یکی دیگر از مواردی که در نصب این تجهیز مهم است همراستا بودن این تجهیز در هنگام فرایند نصب است ، به این معنا که هنگام نصب باید از خط مستقیمی که سینی ها در امتداد آن قرار خواهند گرفت مطمئن شویم.

بدین منظور از لیزر و یا به صورت سنتی از ریسمان جهت همراستا کردن سینی ها استفاده می گردد.

اگر دهانه های این تجهیز هم اندازه نباشند در همراستا کردن آن در نصب با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

سینی های این شرکت به این دلیل که با دستگاه cnc تولید می گردند کاملا اندازه های مشابه به همی داشته و مجری نصب در هنگام انجام فرآیند اتصال بدون مشکل و با سرعت بالا کار را انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *