دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

دسته بندی سینی کابل

دسته بندی سینی کابل

دسته بندی سینی کابل و انواع آن عنوان مطلبی است که در مقاله ذیل به توضیح و تشریح درباره آن می پردازیم. امروزه بر اساس بهره برداری ها و ساخت و ساز های فراوان، سینی های برق سهم قابل توجهی در این ساخت و ساز ها را به خود اخصاص داده است و همواره جزء درخواست های پر شمار می توان آن را در نظر گرفت.

این رشد تقاضا برای استفاده از سینی برق را می توان به افزایش روز افزون ساخت و ساز و شهرنشینی و توسعه صنایع و کارخانجات مختلف نسبت داد.

توسعه بیمارستانها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، مجتمع های اداری و تجاری، پارکینگ های طبقاتی و … احتمالاً تقاضا برای خرید سینی کابل را افزایش می‌دهد. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است سینی برق بیشترین تقاضا را داشته باشد این است که سازگاری با ساختار های پیچیده به دلیل انعطاف پذیر بودن این محصول می باشد.

در همین حال، پیش‌بینی می‌شود که با رشد مداوم در حوزه IT فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور به دلیل انعطاف‌پذیری در طراحی سینی کابل، این درخواست ها بسیار بیشتر نیز شود. وزن سبک، مقاوم در برابر خوردگی و نصب آسان ویژگی های سینی برق می باشد که باعث تمایز با سایر محصولات برای محافظت از سیستم های سیم و کابل می شود.

بر اساس مواد اولیه، سینی کابلهای گالوانیزه سهم قابل توجهی را در خط تولید به خود اختصاص می دهند. سینی های گالوانیزه مقاوم در شرایط محیطی دارای رطوبت و آلاینده های صنعتی می باشند. ضمن اینکه نصب آنها نیز آسان تر خواهد بود. به همین ترتیب، می توان بیان کرد که از لحاظ اقتصادی نیز سینی های گالوانیزه به صرفه هستند و هزینه محصول و اجرای آن ها به طور قابل توجهی کاهش مییابد.

از دیگر ویژگی های سینی برق گالوانیزه به مقاومت در برابر اثرات محیطی، حداکثر دمای عملیاتی بالا، محافظت در برابر فرسایش مضاعف، استحکام پوشش بالا و مقاومت در برابر مواد خورنده اشاره کرد.

 

دسته بندی سینی کابل

 

تعریف و دسته بندی سینی کابل

دسته بندی سینی برق به عنوان عنصری در سیستم مدیریت سیم و کابلها تعریف می شود که در تاسیسات الکتریکی سازه ها از آن استفاده می شود. این سیستم ها از خطوط الکتریکی عایق شده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات پشتیبانی می کنند. سینی برق های تولید شده طبق چند دسته طبقه بندی می شوند که عبارتند از :

1- دسته بندی بر اساس طراحی سینی برق

– نردبان کابل

– بدون پانچ

– پانچ شده

– سبد کابل

2- دسته بندی بر اساس مواد اولیه سینی کابل

– ورق سیاه

– ورق فولادی

– ورق فولادی ضد زنگ

– آلومینیوم

3- دسته بندی بر اساس نوع پوشش سطح سینی کابل

– سینی برق گالوانیزه گرم

– سینی برق گالوانیزه سرد

سینی برق رنگ شده

4- دسته بندی بر اساس کاربرد و محیط مورد استفاده

– سیستم های قدرت

– سیستم های ساخت و ساز

– سیستم های کارخانجات

– سیستم های IT و مخابراتی

چشم انداز تولید کنندگان سینی برق

نیاز امروزه صنایع به تجهیزات تاسیسات برقی ساختمان ها و صنایع سبب شده تا افق های روشنی برای شرکت های تولید کننده سینی برق تداعی شود. به طور کلی در آینده ای نه چندان دور این شرکت ها می توانند با ارتقا کیفیت محصولات خود به خوبی نیاز صنایع را برطرف کرده و به سود دهی برسند. حتی شرکت های تولید کننده سینی برق می توانند علاوه بر تولید این تجهیزات به تولید اتصالات سینی های برق و سایر تجهیزات و لوازم جانبی نیز بپردازند. تا به این ترتیب میزان سود دهی خود را بیشتر کرده و توانایی رقابت با شرکت های خارجی را نیز داشته باشند.

 

تولیدکنندگان سینی برق

 

فروش سینی کابل به صورت عمده ای و تکی

شرکت توان گستر در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود محصولات خود را هم به صورت عمده ای و هم به صورت تکی (حتی یک شاخه سینی کابل) در اختیار خریداران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. فروش عمده ای و تکی سینی کابل با برند توان گستر را می توانید بدون واسطه و با قیمت کمتر از شرکت تهیه فرمایید.

شرکت توان گستر سعی می کند طیف وسیعی از سینی برق و تجهیزات آن را طراحی و تولید کند تا بتواند پاسخگوی هر سلیقه ای بوده و تامین کننده کامل نیازی مشتری باشد. خرید عمده سینی برق نیز توسط ارگان های مختلفی انجام می شود که سعی می کنند با خرید بدون واسطه از هزینه های اولیه خود کاهش داده و آن را ارزانتر تهیه کنند. مامورین خرید محترم شرکت ها می توانید برای خرید سینی برق به صورت عمده برای پروژه های خود به صورت مستقیم و بدون واسه با ما ارتباط باشید.

قیمت انواع سینی برق

قیمت سینی کابل و اتصالات متناسب با معیار هایی که در بالا ذکر شد، تعیین می شود. به هر اندازه کیفیت، مرغوبیت و ضخامت آن بیشتر باشد قیمت سینی برق نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. به همین علت توصیه می شود خریداران محترم باید در هنگام خرید به مشخصات فنی و جزئیات سینی برق توجه ویژه ای داشته باشند.

قیمت سینی کابل به علت نوسان در قیمت ورق به صورت روزانه در حال تغییر و به روز رسانی است و متناسب با قیمت دلار این امر تعیین می شود. یکی از مهمترین دلایلی که بر روی قیمت این تجهیزات تاثیر گسترده ای دارد گارانتی و ضمانت بی قید و شرط شرکت توان گستر می باشد.

شرکت این ضمانت را می دهد که در صورت هرگونه مغایرت با مشخصات ذکر شده می توانید سفارش خود را عودت دهید. که این امر می تواند بر اعتبار محصولات این شرکت بیافزاید. برای ثبت سفارش، خرید و همچنین اطلاع از قیمت سینی برق می توانید درخواست های خود را به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به طور کامل و جامع پاسخگوی شما باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *