دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

معرفی انواع سیستم مدیریت سیم و کابل

معرفی انواع سیستم مدیریت سیم و کابل

سیستم مدیریت کابل ها عنوان مطلبی است که در مقاله ذیل به تشریح آن می پردازیم. تفاوت های اساسی بین محصولات پشتیبانی این سیستم ها وجود دارد که باید هنگام نصب آن مناسب ترین را در نظر بگیرید. به طور معمول، شما باید در نظر بگیرید که چه مقدار بار را می خواهید پشتیبانی کنید، اندازه کابل، مشخصات ​دیواره کناری  و حتی شکل ظاهری را بررسی نمایید.

ما در این بخش سعی کرده ایم یک مطلب مفید و خلاصه در مورد 3 گروه از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات پشتیبانی و نگهداری از کابل فراهم کنیم. برای مطالعه دقیق تر به صفحه مربوط به محصول یا قابلیت مربوطه میتوانید مراجعه کنید.

سینی کابل

سینی های کابل، این مزیت را دارند که به شما پشتیبانی مداوم از کابلهای خود را در تمام طول مسیر می دهند. به طور معمول سینی ها در  طول 2 و 3 متری ساخته می شوند. سینی های برق دقیقاً طوری شکل گرفته و طراحی شده اند تا از حداکثر توانایی مقاومت خود استفاده کنند. غالباً سینی ها از فولاد پیش گالوانیزه ( ورق گالوانیزه سرد ) ساخته شده اند و دارای عمر طولانی در برابر خوردگی هستند.

سطح این تجهیزات برق صنعتی تمیز و با کیفیت بالا بوده که برای نصب در محیط داخلی و در جایی که در معرض دید عموم می باشد، بسیار مناسب است. همچنین بیشتر سینی ها می توانند پس از ساخت، گالوانیزه گرم شوند تا عمر مفید طولانی و مقاوم در برابر خوردگی داشته باشند.

حتی در صورت استفاده در محیط خارجی، بسته به نوع طراحی سینی، شما یا از اتصالات از پیش ساخته شده برای تغییر جهت یا سطح کابلکشی استفاده می کنید، یا این موارد را از خود محصول در محل تولید می کنید.

سینی های کابل

سبد کابل

سبد کابل (شبکه مش کابل) از انواع سیستم مدیریت کابل محصولی به سبدی شکل با سیم یا مفتول فلزی است که برای نصب در داخل مناسب است و امکان خروج کابل از هر نقطه در طول مسیر خود را فراهم می کند.

این کمک می کند تا آن را به عنوان یک راه حل ایده آل برای کار در اطراف سایت های پیچیده مانند اتاق سرور کامپیوتر یا سایر مناطق که ماشین آلات پیچیده وجود دارد، استفاده کرد. به طور معمول سبد کابل در طول 2 تا 3 متر و در جنس های مختلف ارائه می شود.

مفتول های گالوانیزه و یا استیل مواد اولیه رایج در تولید این محصولات هستند. معمولا این محصولات به شکل سبد و دارای تار و پود تولید می گردند که ضخامت مفتول تار ( طول سبد ) بیشتر از پود ها ( عرض سبد ) هستند.

سبد کابل

نردبان کابل

به طور کلی نردبان کابل به عنوان مقاوم ترین نوع محصول سیستم مدیریت کابل در نظر گرفته می شود و می تواند از فولاد گالوانیزه، آلومینیوم یا FRP ساخته شود. برای پشتیبانی از حجم بالایی از کابل های سنگین در مسافت های طولانی، شبکه نردبان های کابل یک راه حل سریع نصب شده اما قوی و بلند مدت را ارائه می دهد.

نردبان ها با پله های جوش داده شده به ریل های جانبی و یا گاها پیچ شده، از کابل کشی ها پشتیبانی می کنند. تمام سیستم های نردبانی از اتصالات برای تسهیل در تغییر جهت در کابل کشی استفاده می کنند. نردبان کابل در طول های 2 یا 3 متری استفاده می شوند.

این سیستم برای مسیرهای عمودی و یا انواع کابل هایی که حرارت بیشتری ایجاد می نمایند بسیار مناسب هستند.

نردبان کابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *