دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

چگونه یک سینی کابل مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب نماییم؟

چگونه یک سینی کابل مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب نماییم؟

 

هنگام انتخاب یک سینی کابل ، موارد زیادی باید در نظر گرفته شوداجازه دهید ما شما را به سمت انتخاب یک سیستم مسیریابی مناسب کابل  ، متناسب با نیازها و خواسته های خود و نحوه سفارش و مونتاژ سینی  کابل خود راهنمایی کنیم .

  

کابل ها در همه جا ، در همه اتاق ها و کلیه دستگاه ها مورد نیاز هستندایده موجود در پشت سینی های کابل  شرکت توان گستر بهین ، این است که مسیریابی کابل خود را به روشی هوشمندانه و خوب برنامه ریزی و مدیریت کنید.

  

سینی های کابل نیز باید به راحتی به صورت سازگار با محیط ، نصب و راه اندازی شوند ، همچنین مقرون به صرفه بوده و از نظر زیبایی مطبوع می باشندسیستم مسیریابی کابل در سیستم های تولیدی این شرکت نیز نصب سریع و آسان است.

  

شرکت توان گستر بهین به منظور پاسخگویی به نیازها و خواسته های متفاوت مشتریان ، در هر شکل و اندازه محصولات خود را ارائه می دهد.

در بخشهای مختلف  و صنایع گوناگون مشتری ها نیازهای متفاوتی دارندبه طور مثال در یک انبار یا ساختمان مشابه ، سینی های کابل نیازی به پوشش ضد زنگ ندارند ( پوشش گالوانیزه ) ، در حالی که درکارخانجات صنایع غذایی باید بخاطر رعایت مسایل بهداشتی ، مقاوم در برابر خورنده های شیمیایی و مقاوم در برابر انواع اسید باشند.

  

دامنه پوشش ها می تواند شامل گالوانیزه گرم عمقی ، استنلس استیل ، مقاوم در برابر اسید باشد که در برخورد با مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند .

  

اتصالات معمولاً ضعیف ترین پیوند در یک سینی کابل هستندبه منظور تضمین بهترین کیفیت در بازار ، محصولات ما تحت آزمایش مداوم قرار می گیرند.

  

کلیه سینی ها از نظر مواد اولیه ، کیفیت جوش ، میزان بار قابل تحمل ، شناسایی و بررسی اندازه ها ، EMC ، عملیات سطح ، لرزش و آتش آزمایش و تأیید شده اندآزمایشات شامل تست آتش سوزی مطابق استاندارد   E90  ، IEC 61537  و آزمایش اتصال می باشد .

 

 تیم طراحی شرکت توان گستر بهین به شما در ارائخ راه حل های متناسب با نیازهای تجاری شما کمک می کندنیازهای آینده با هدف توسعه در آینده نکته مهم دیگری است که باید هنگام انتخاب سینی های کابل در نظر بگیرید.

  

طول شاخه ها و استحکام صفحه سینی ها بر اساس ورق مناسب انتخاب شده ، تعداد فیتینگ ها و اتصالات  ، براکت ها و سوراخ های وسط را تعیین می کند که با انتخاب صحیح و راهنمایی مشاوران  این شرکت ، کل پروژه شما را مقرون به صرفه  خواهد نمود .

  

صرفه جویی فضای نصب در استفاده از سینی کابل در پروژه های صنعتی و ساختمانی

  

•  در مقایسه با سیستم سیم کشی کاندوئیت ، نصب سیستم سیم کشی سینی کابل معادل با آن به فضای کمتری نیاز دارد.

  

•  افزایش در اندازه یک سازه یا تقویت بیش از اندازه یک سیستم پشتیبانی برای نگهداری یک سیستم سیم کشی با فضای زیاد ، در صورت انتخاب این سیستم سیم کشی سینی کابل ضروری نمی باشد .

  

•  امکاناتی با استفاده از سیستم های سیم کشی با چگالی بالا که به کنترل ، توزیع ابزار دقیق ، انتقال داده ها و سیم کشی مدارات فرمان اختصاص داده شده است ، می تواند با انتخاب یکی از سیستم های سینی کشی یا سیم کشی در لوله های فولادی در اختیار قرار گیرد.

  

•  یک سیستم سیم کشی در مجرای لوله فولادی برق ، معمولاً انتخاب ضعیفی است ،زیرا بانک های بزرگ رسانا ( کابل ها ) به فضای قابل توجهی نیاز دارند و با سایر سیستم ها و تجهیزات رقابت می کنندانتخاب سیستم سیم کشی سینی ها این مشکل را به شدت کاهش می دهد.

  

•  موسسات مالی و بازرگانی بزرگ با در اختیار داشتن و نصب و راه اندازی رایانه های بزرگ و دارای سیستم های سیم کشی با چگالی بالا ، در زیر کف و یا درسقف ، دارای مناطقی هستند که به بهترین وجه توسط سیستم های سیم کشی سینی ها اداره می شوند.

  

•  امکانات فرودگاهی دارای سیستم های کابل کشی سینی کابل گسترده ای برای رفع نیازهای روزافزون صنعت هواپیمایی می باشد.

  

•  سینی های کابل به دلیل نیاز روزافزون و بیشتر و بیشتر به کابل ها و با در اختیار گرفتن  فضای کمتر با هزینه کمتر در بسیاری از امکانات و تسهیلات استفاده می شود.

  

•  مراکز بهداشتی و درمانی بزرگ دارای سیم کشی با چگالی بالا هستند سیستم هایی که کاندیدای ایده آل و معرف بزرگ برای استفاده از سینی کابل هستند.

صرفه جویی در هزینه سیستم کابل کشی با انواع سینی کابل

 

معمولاً ، در هنگام ارزیابی اقتصادی ، مقایسه سیستم های سیم کشی سینی کابل و سایر سیستم های سیم کشی ، عامل اصلی سرمایه و بودجه ، در انتخاب سیستم سیم کشی پروژه است.

 

چنین ارزیابی اغلب فقط هادی ها ، مواد و هزینه های کار نصب را پوشش می دهدنتایج این ارزیابی های اولیه هزینه نشان می دهد که سیستم سیم کشی سینی کابل نصب شده 10 تا 60 درصد کمتر از یک سیستم سیم کشی معادل هزینه در بر خواهد داشت .

  

میزان صرفه جویی در هزینه بستگی به پیچیدگی های مسیرو اندازه های نصب دارد.

 

 علاوه بر صرفه جویی در هزینه نصب اولیه ، پس انداز دیگری نیز برای سیستم های سیم کشی سینی کابل نسبت به سیستم های سیم کشی برق وجود دارد.

 

این صرفه جویی اقتصادی شامل کاهش هزینه های مهندسی ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ، کاهش هزینه های انبساط ، کاهش تلفات تولید به دلیل قطع برق ، کاهش مشکلات زیست محیطی به دلیل تداوم نیرو و کاهش هزینه های سیستم پردازش داده ها به دلیل تداوم انرژی هستند.

  

تا زمانی که این شرایط وجود نداشته باشد باعث می شود به جای صرفه جویی در هزینه بالقوه ، میزان  بسیاری از این هزینه ها پس انداز و صرفه جویی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *