دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

الزامات و مشخصات عمومی با موضوع ساخت سینی کابل

مشخصات عمومی ساخت سینی کابل

مشخصات عمومی ساخت سینی کابل عنوان مطلبی است که در مقاله ذیل به توضیح درباره آن می پردازیم. در مطلب پیش رو در خصوص مواردی که سازندگان سینی های کابل می بایست در ساخت این محصول رعایت کنند، نکاتی اجرایی ارائه می گردد.

سازنده باید تمامی مشخصات فنی سینی برق و موارد کیفیتی را مطابق با نظر کارفرما و استانداردهای رایج و روز دنیا و کشور مد نظر قرار دهد.

سازنده متعهد می گردد خدمات خود را طبق اسناد و مدارک ارسالی کارفرما انجام دهد و اعلام میکند که دارای توان و تشکیلات لازم برای انجام این خدمات است.  سازنده اعلام میدارد قبل از ارائه پیشنهاد مالی و فنی سینی های تولیدی خود ،کلیه مدارک و مشخصات مربوطه از طرف کارفرما را مورد بررسی قرار داده و مطابق آن پیشنهادات خود را ارائه نماید.

تبصره 1: اضافه بهایی ناشی از کوتاهی و عدم بررسی دقیق مدارک توسط سازنده ، به تولید کننده پرداخت نخواهد شد و هیچگونه درخواستی از این بابت از وی پذیرفته نیست.

مشخصات عمومی ساخت سینی کابل

تعیین زمان ساخت سینی برق مطابق با اولویت کارفرما

سازنده موظف به تهیه تجهیزات مطابق با زمان اعلام شده می باشدهمچنین سازنده موظف است علاوه بر مدت اجرای موضوع قرارداد جهت تهیه و ساخت، از برنامه زمانبندی و الویت های کاری اعلام شده توسط کارفرما پیروی نماید.

فراهم نمودن کلیه ادوات، اسباب و تجهیزات مورد نیاز موضوع قرارداد در تعهد سازنده بوده و از این بابت اضافه پرداختی به وی صورت نخواهدگرفت.

سازنده موظف است هر زمان که کارفرما صلاح بداند، وی را از مشروح عملکرد خود آگاه نموده و ضمن ایفاد توضیحات مطلوب، متناسب و مد نظر، همکاری لازم را در این زمینه به عمل آوردضمناً سازنده می بایست در گزارش کاملی از عملکرد خود و پیشرفت پروژه را هفتگی ارائه نماید.

خدمات گارانتی و پس از فروش سینی های برق

سازنده موظف است تا 6 ماه پس از بهره برداری از موضوع  قرارداد تاریخ تحویل موقتخدمات مربوط به گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش را به کارفرما ارائه نماید. ( این خدمات شامل پاسخگویی به کلیه سؤالات کارفرما در خصوص تغییرات و رفع مشکلات احتمالی می باشد.

ضخامت سینی برق می بایست مطابق با ضخامت درج شده در مشخصات عمومی ساخت سینی کابل و نردبان باشد.

DIN VDE 40501 Part مطابقتمامی سینی کابلها میبایستی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی متداول نظیر DIN EN 10130 ، DIN 1623 Sheet 1، DIN EN 10131 ، Part 1,4ساخته شوند

کلیه سینی کابل ها میبایستی در متراژهای مورد نظر دستگاه نظارت که بصورت فهرست به سازنده داده میشود تولید شوند.

مشخصات عمومی پانچ سینی های برق

تمامی سوراخکاریها بر روی سینی کابلها میبایستی توسط دستگاه پانچینگCNC انجام شده و استفاده ازماشین آلات دریل و سایر وسایل مشابه برای این کار ممنوع میباشد

پانچ های انجام شده توسط دستگاه اتوماتیک سی ان سی مانع از آسیب و زخمی شدن کابلها و در نتیجه آن اتصال برق به بدنه سینی ها می شود

بسته بندی سینی کابلها باید بصورتی انجام گیرد که بارگیری و تخلیه آنها بصورت گروهی انجام شود و بارگیری تجهیزات بوسیله لیفتراک و سایر ماشین آلات ممنوع میباشد.

تعداد خم های مورد نیاز سینی کابل

سینی و نردبان کابل ها میبایست به صورت 4 یا 6 خم  در نظر گرفته شوند یعنی لبه ها می تواند دارای یک لبه یک سانتی ( حالت 4 خم ) و یا دو لبه یک سانتی ( حالت 6 خم ) باشند. سینی های 4 خم برای مصارف معمولی و سینی های 6 خم برای مصارف سنگین مورد استفاده قرار میگیرند.

جنس کلیه سینی کابلها از ورق آهن گالوانیزه سرد یا گرم و با کیفیت بالا و به ضخامت 1تا 2  میلی متر میباشد و درب آن  معمولابا ضخامت 1تا1.5 میلیمتر باشد.

هیچ یک از لبه ها و گوشه های سینی ها و کانکتورها نباید دارای قسمتهای تیز و برنده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *