دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

انواع ساپورت سقفی و دیواری

انواع ساپورت سقفی و دیواری

ساپورت های سقفی آویز

انواع ساپورت سقفی و دیواری از جمله ساپورت های سقفی آویز برای استفاده در نصب نردبان کابل و سینی کابل، که توسط میله های راد از سقف آویزان است، مورد استفاده قرار میگیرد. میله های راد برای مکان هایی که سقف آنها تیرچه ها یا تیرهای فولادی و بتنی هستند، مناسب است.

 

هنگامی که چندین نردبان کابل یا سینی برق در یک سطح نصب می شوند، می توان از این سیستم نگهداری و پشتیبانی استفاده کرد. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که باری که قرار است بر روی سینی و نردبان قرار گیرد از بار کاری ایمن میله ها یا نقاط اتصال آنها بیشتر نیست.

 

ساپورت های سقفی آویز

 

این سیستم نگهداره کارایی بیشتری نسبت به سایر ساپورت ها دارد. این مدل از براکت ها (شکل زیر) در صورت محدود بودن فضا بسیار مفید هستند. هنگامی که نیاز باشد چندین نردبان کابل یا سینی کابل بر روی میله های راد در یک سطح نصب شوند نیاز به استفاده از این سیستم پشتیبانی می باشد. (شکل سمت راست).

 

ساپورت سقفی آویز چند طبقه

 

ساپورت دیواری

ساپورت دیواری، یکی از قطعات سیستم نگهدارنده و اتصال سینی و نردبان به دیوار می باشد. براکت دیواری را می توان در نصب افقی نردبان کابل یا سینی که بر روی سطوح فولادی، بتونی یا سنگی استفاده کرد. این براکت ها با پیچ شدن بر روی دیوار در نگهداری سینی و نردبان بر روی دیوار کمک کننده است.

 

ساپورت دیواری

 

بست های دیواری

بست های دیواری (شکل زیر) یک روش مناسب برای ثابت کردن عرض نردبان کابل یا سینی، به صورت عمودی یا افقی به یک سطح اتکاء عمودی می باشند. این روش برای نصب سینی در رایزرها مناسب می باشد.

 

بست های دیواری

 

آویز های سقفی (مناسب برای سینی کابل)

آویزهای سقفی پشتیبانی از سینی ها را توسط یک میله امکان پذیر می کند (شکل زیر) و همچنین امکان دسترسی به کابل ها فقط از یک طرف سینی را فراهم می کند.

 

آویز های سقفی

 

براکت و بست های نگهدارنده

از براکت و بست های نگهدارنده برای محکم کردن نردبان و سینی در تکیه گاه های افقی (ساپورت ها) استفاده می شود. در صورت احتمال وجود انبساط حرارتی براکت و بست ها به طور کلی در نردبان یا سینی توصیه نمی شود

 

براکت و بست های نگهدارنده

 

نصب سینی در سقف و کف

نردبان یا سینی نباید مستقیماً روی کف یا سقف گذاشته شود. نردبان های کابل و سینی های کابل باید به اندازه کافی از کف یا سقف فاصله داشته باشند تا بتوان کابل ها را از پایین نردبان یا سینی اضافه یا کم نمود. اگر از ساپورت چنل ( سی چنل ) برای این منظور استفاده می شود، سی چنل را مستقیماً به کف یا سقف نصب کنید و نردبان یا سینی را با استفاده از اتصالات توصیه شده توسط سازنده به چنل وصل کنید.

 

* برای جزئیات بیشتر در مورد استفاده از انواع ساپورت ها و اینکه کدام سیستم ساپورت مناسب سیستم سینی کابل شما می باشد و مشاوره و کسب هر گونه اطلاعات فنی می توانید که کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *