دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

سینی کابل پانچ شده

سینی کابل پانچ شده

سینی کابل پانچ شده و انواع آن در مطلب ذیل مورد بررسی قرار میگیرد. الزامات زیادی وجود دارد که یک محصول یا محصولاتی را از بقیه متمایز می کند. به عنوان مثال، صحبت در مورد رایج ترین صنعت دنیا، صنعت برق، شامل بسیاری از جنبه های بزرگ و کوچک است که باید به طور اجباری رعایت شوند.

در اینجا نقش تکنیک ها و مقدمات نوآورانه ای وجود دارد که با دریافت آن ( نیاز ضروری به برق )، زندگی افراد را آسان‌تر کرده است. اما، چگونه کل فرآیند کار می کند؟ یا چگونه کل سیستم برق با برآورده کردن همه الزامات، سیستماتیک می شود؟ یکی از اجزای مهمی که در این سیستم پیشرفته امروزی نقش مهمی ایفا می کند، سینی برق پانچ شده می باشد.

کاربرد سینی کابل سوراخ دار در صنعت برق

سینی کابل اساسا در سیم کشی های الکتریکی استفاده می شود که از کابل های الکتریکی عایق بندی شده پشتیبانی می کند که برای توزیع برق و ارتباطات در داخل ساختمان ها استفاده می شود. این سینی های کابل که بیشتر برای ساخت و ساز های تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند، به معنای واقعی کلمه، جایگزینی برای سیستم های لوله فولادی برق هستند یا در یک اصطلاح بازاری می‌گویند: سیم‌کشی باز. بنابراین، با توجه به ایمن بودن آن، سینی کابل مورد تقاضا بوده و در مواردی که شامل قطعات الکتریکی می شود، یکی از الزامات اجباری است.

انواع پانچ سینی کابل برق:

در میان تولیدکنندگان سینی کابل در کشور، یکی از تولیدکنندگان برجسته، شرکت توان گستر می باشد. نکته مثبت این مجموعه تجربه ای است که آنها در طول سال ها تولید این محصول از ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت بخش به همه یا هر یک از مشتریان ارزشمند خود، به دست آورده اند.

سینی کابل پانچ موازی

پانچهای سینی برق عمدتا به صورت پانچ موازی لوبیایی شکل می باشد که پانچها به موازات طول شاخه سینی کابل در ردیف های کنار هم قرار میگیرند و معمولا به صورت طولی و عرضی از یکدیگر 5 سانتیمتر فاصله دارند.

سینی کابل پانچ موازی

سینی کابل پانچ متقاطع

در سینی کابل با پانچ متقاطع همانطور که از نام آن پیداست، پانچها به صورت طولی و عرضی در کنار یکدیگر قرار میگیرند که می توانند سطح مناسبتری برای بستن کابلها به کف سینی را ایجاد کنند.

سینی کابل پانچ متقاطع

 

اشکال دیگری از تنوع پانچهای مورد استفاده وجود دارد که می توان از نوع V شکل نام برد که به صورت سفارشی با میزان خنک نمودن بالای کابلها و شکل ظاهری زیبا توسط این مجموعه انجام میگیرد.

این شرکت سینی و نردبان کابل را در طول 2 و 3 میلی متر را ارائه می دهد. اگرچه، در مورد نیاز های فردی اطمینان حاصل نموده و بر اساس تقاضا و درخواست مشتریان سفارشات را اجرا مینماید.

انواع سینی کابل از نقطه نظر شکل ظاهری

طیف محصولات توان گستر شامل سه نوع سینی برق است. سینی کابل پانچ شده، سینی کابل بدون پانچ و سینی کابل نردبانی.

سینی کابل پانچ دار یا مشبک با مواد اولیه با کیفیت مانند ورق فولادی و یا ورق گالوانیزه تولید میشود. این سینی‌کابلهای پانچ شده در انواع مختلفی و به شکل های متنوعی پانچ می شود.

عمدتا سینی ها از ورق فولادی ساخته می‌شوند که می‌توان آن‌ها را مطابق با نیاز مشتری تغییر داد و آن را به صورت رنگ‌ شده با رنگ الکترواستاتیک یا پوشش پودری و یا به صورت گالوانیزه گرم تولید کرد.

ویژگی های سینی کابل پانچ لوبیایی :

  • شکل ظاهری زیبا و متنوعی دارد.
  • در برابر خوردگی مقاوم است.
  • ماندگاری بیشتری دارد و در طبیعت بادوام است

این ویژگی ها تقاضا برای خرید این نوع سینی کابل را افزایش می دهد. علاوه بر این، محصولات دیگری نظیر لوازم جانبی و اتصالات مختلف مانند زانویی، سه راهی، چهارراهی، رابط و … را ارائه می دهیم که کمکی در پشتیبانی و نصب کابل ها بر روی این سینی های برق سوراخ دار خواهد بود.

با انجام بازرسی، رویه ای از طریق آزمایشات فیزیکی و آزمایشگاهی، اطمینان حاصل می شود که محصولات تولید شده مطابق با استانداردها بوده و هیچ گونه نقصی ندارد. این حساسیت به کیفیت باعث می‌شود شرکت توان گستر جزو تولیدکنندگان برتر در این صنعت شناخته شود.

کاربرد سینی های برق پانچ شده

سینی کابل با کیفیت پانچ شده برای کابل های ابزار دقیق، کنترلی و دیتا نیز به عنوان تجهیزی برای نصب استفاده می شود. این سینی ها تهویه عالی را فراهم می کند، طول عمر کابل ها را افزایش می دهد و اغلب بر روی هر ساختاری ثابت می شود، شرکت ما تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده انواع برجسته سینی های کابل در ایران هستیم.

سینی کابل از نوع مشبک برای قرار دادن حجم زیادی از کابل‌های قدرت ایده‌آل هستند. به علت پانچ ها در کف سینی جریان هوا به خوبی بین کابل ها رد و بدل می شود که از گرم شدن بیش از حد و آسیب متوالی کابل جلوگیری می شود. این محصول با پوشش های متنوعی و به صورت سینی کابل گالوانیزه گرم، سینی کابل گالوانیزه سرد و همچنین به صورت سینی کابل با رنگ الکترو استاتیک قابل تولید و عرضه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *