دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

سینی کابل یک نیاز بزرگ برای تمام پروژه ها

سینی کابل یک نیاز بزرگ برای تمام پروژه ها

شرکت توان گستر به عنوان تولید کننده سینی کابل از بهترین مواد اولیه درجه یک، دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک استفاده کرده، و نامی شناخته شده در زمینه تولید سیستمهای محافظ سیم و کابل می باشد.

همانطور که جهان به سمت مسیر رشد در حال حرکت می باشد، پیشرفت های تکنولوژیکی زیادی در حال وقوع است. صنعتی شدن به اوج خود رسیده است و بنابراین نیاز به یک رویکرد نوآورانه در حال افزایش است. ما در حال کار برای پاسخگویی به نیاز دقیق مشتری هستیم.

شرکت توان گستر تولید کننده سینی کابل

با افزایش رشد صنعت، استفاده از تجهیزات الکتریکی و فناوری در حال گسترش می باشد. یکی از این تجهیزاتی که همراه درخواست خرید برای آن افزایش یافته است، سینی کابل می باشد که می تواند سیستم سیم کشی انجام شده را برای شکل دادن به فناوری اجرا و کار کند. این سینی ها با ورق گالوانیزه و فولاد ضد زنگ ساخته می شوند یا از پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه نیز برای تولید استفاده می کنیم.

شرکت توان گستر از مواد اولیه متفاوتی برای تولید چندین نوع سینی استفاده می کند که مطابق با موقعیت و محل نصبی که در آن استفاده می شود، می باشد.

 

تولیدکننده سینی کابل

 

در این مجموعه محصولانی را تولید می‌کنیم که برای پشتیبانی از کابلهای الکتریکی عایق‌دار استفاده می‌شود که برای تامین برق به نقاط مختلف انتقال داده می‌شوند.

سینی کابل کمک می کند تا از روش های تصادفی نگه داشتن سیم ها و آسیب هایی که به دلیل عدم پشتیبانی مناسب با آنها مواجه می شوند، جلوگیری شود.

سینی برق گالوانیزه بهترین جایگزین برای سیم کشی باز است که در مکان هایی انجام شده است. ما محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند مدیریت و سازماندهی مناسب تری را برای سیم و کابل های خود در نظر بگیرید.

توان گستر تولید کننده سیستم مدیریت کابلی

نوعی از تجهیزات سیستم مدیریت کابل که با استفاده از آن می توانید کابلها و سیمها را به صورت ایمن نگه داری کنید و به نقاط دیگر انتقال دهید، سینی کابل نام دارد. استفاده از سینی گالوانیزه این امکان را فراهم می سازد تا سیم و کابلها را در داخل یک مسیر شکل‌یافته هدایت کنید، زیرا به آنها اجازه می‌دهد در فضایی محفوظ و جداکننده‌، بدون پوشش قرار دهید.

در سینی کابل های تولید شده در مجموعه توان گستر می‌توانید سیم های امنیت شبکه، برق و دیتا را در سینی ها مدیریت کنید و هر نوع دیگری از کابل‌های الکتریکی مهم در داخل سازه وجود داشته باشد نیز می توانید در داخل سینی برق قرار دهید.

 

سینی کابل سبدی گالوانیزه

 

همانطور که فناوری و صنعت افزایش می یابد، نیاز به راه حل های جامع و کاربردی نیز افزایش می یابد. این روزها ساختمان ها و کارخانه ها بیشتر به سمت صنعتی شدن رو به حرکت هستند. علاقه به نوع پیچیده کابل کشی و سیم کشی با ارائه پاسخ های سریع، همه کاره و ضعیف برای این مشکلات به یک بخش اساسی از تجارت و ساختار مدرن تبدیل شده است.

این موضوع به تولیدکننده سینی کابل کمک کرده است و مجموعه ما نیز اکنون انواع مختلفی از سینی ها را متناسب با نیاز های شما تولید و به خریداران ارائه می دهد.

مواد اولیه تولید سینی برق

سینی های کابل از ورق فولادی مقاوم برای تولید در وزن سبک به صورت گالوانیزه سرد انتخاب شده است و همچنین می توان آن را به صورت گالوانیزه گرم و با مقاومت و استحکام بیشتری نیز تولید کرد. در برخی موارد نیز سینی برق از پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس (FRP) یا آلومینیوم ساخته می شود.

سینی برق دارای تنوع بسیار زیادی از نوع پانچ شده، پشتیبانی ثابتی را برای کابلها به صورت محصور ارائه می دهد. همچنین دسترسی مناسب برای مدیریت طیفی از کابلهای تلفن، کابلهای سیگنال، کابلهای برق و کابلهای کنترلی را نیز ارائه می دهد.

 

سینی کابل گالوانیزه گرم

 

وظیفه اصلی سینی برق این است که از سیم و کابلهای داخل آن به طور قابل اطمینانی محافظت نماید. سینی ها این فرصت را به شما می دهد که با در نظر گرفتن هدف نهایی تعمیر و نگهداری، به یک سیم یا کابل در نقطه مورد نظر جهت تعمیر دسترسی داشته باشید.

شرکت توان گستر به عنوان تولیدکننده سینی کابل، صادرکننده و تامین کننده محصولات متنوع دیگری از جمله نردبان کابل، لوله های فولادی و تولیدات صنعتی می باشد. این شرکت در زمینه تولید و صادرات محصولاتی مانند سینی برق پانچ شده، سینی برق نردبانی، سینی برق سبدی، ترانکینگ، جعبه تقسیم، لوله های فولادی و تولیدات صنعتی و لوازم جانبی آنها مانند خم، زانو، سه راهی و … تخصص دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص محصولات و همچنین اطلاع از لیست قیمت محصولات می توانید با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *