دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

پانچ سینی کابل

پانچ سینی کابل

پانچ سینی کابل در شرکت توان گستر بهین توسط دستگاه اتوماتیک CNC انجام میگیرد. اندازه پانچها به طور معمول 27*8 میلیمتر میباشد که البته بنا به درخواست مشتریان قابل تغییر می باشد.

پانچها می تواند به صورت متقاطع یا موازی و یا V شکل صورت گیرد و یا می تواند بنا به نظر کارفرما در اشکال مختلف انجام گیرد که جز دسته محصولات سفارشی این شرکت تلقی میگردد و قیمت خرید آن اندکی متفاوت می باشد.

میزان پانچها بر روی صفحه سینی کابل می بایست در حدی باشد که تهویه مناسب و تبادل حرارتی برای کابل ها امکان پذیر باشد که این اندازه معمولا از 40 درصد سطح سینی نباید تجاوز نماید.

پانچ موازی و پانچ متقاطع

پانچ موازی و متقاطع معروفترین و پرکاربردترین انواع پانچ بر روی سینی های برق هستند که تبادل حرارتی مناسبی را ایچاد نموده و مانع گرم شدن و آسیب به کابلها در این سیستم مدیریت سیم و کابلی می شود.

 

پانچ متقاطع و موازی سینی کابل

 

در روش پانچ موازی معمولا پانچها به صورت طولی و جانبی 5 سانتیمتر از یکدیگر فاصله دارند که البته در مدلهای سفارشی این اندازه می تواند تغییر نماید.

در صورتی که سینی ها در معرض دید عموم قرار میگیرند به طور مثال در پارکینگ و نقاطی که قابل رویت هستند، می توان از پانچ موازی و یا V شکل استفاده نمود.

به طور کلی در اکثریت پروژه های صنعتی به دلیل تبادل گرمای مناسب با محیط از پانچ موازی استفاده می کنند که روش ثابت شده و بدون ریسک می باشد.

اما برای تولید سی ریل ها یا ریل بست چنگالی معمولا از پانچ های بزرگتر به ابعاد30*10 استفاده می کنند که به منظور بستن میله راد یا همان پیچ متری مورد استفاده قرار میگیرد.

به طور معمول برای بستن سینی ها به سقف از میله راد گالوانیزه نمره 8 یا 10 استفاده می شوذ که طبیعتا بهتر است اندازه سوراخ ریلها نیز حداقل 10 میلیمتر در نظر گرفته شود.

در فیلم ذیل می توانید نحوه پانچ کردن سینی ها توسط CNC را ملاحظه نمایید که قبل از اجرا نیازمند برنامه نویسی دقیق ابعاد و اندازه ها و وارد کردن آن به دستگاه می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *