دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

نحوه بارگیری سینی کابل و توصیه های حین بارگیری

بارگیری سینی کابل و توصیه های حین بارگیری

بارگیری سینی کابل و توصیه های ایمنی حین فرایند بارگیری عنوان مطلبی است که در مقاله ذیل به توضیح درباره آن می پردازیم. تحویل های سایت تولید سینی کابل ترجیحاً باید فقط در جایی انجام شود که تجهیزات مکانیکی مناسب در محل موجود باشد.

با محصولات تحویلی باید با احتیاط کامل رفتار شود. عمل بالابری فقط باید از طرفین انجام شود و در صورت استفاده از لیفتراک، شاخک های آن باید از زیر یک بسته کامل عبور کنند، به شکلla نگاه کنید.

بارگیری سینی کابل

شاخک های لیفتراک هرگز نباید در انتهای بسته قرار داده شوند، به شکل lb مراجعه کنید. مگر اینکه مواردی مانند بسته بندی مخصوص تهیه شده باشد  و یا لیفتراک از شاخک های بلندی بهره مند باشد.

توصیه های حین بارگیری سینی کابل

در غیر این صورت ممکن است از حد محدودیت های ایمنی وسیله نقلیه بالابر عبور کرده و به تجهیزات بلند شده و خود لیفتراک آسیب برسد.

برای بارگیری سینی کابل توسط جرثقیل باید تیرهای بالابر مناسب را از یک طرف به طرف دیگر در زیر یک بسته قرار دهید و اینها باید به اندازه کافی طولانی باشند تا از فشار بیش از حد به لبه های اجزای پایینی جلوگیری شود.

 

نوار کششی استفاده شده برای ایمن کردن بسته های تجهیزات ( تسمه های پلاستیکی هنگام حمل ) در هنگام حمل و نقل برای اهداف بلند کردن مناسب نیست.

هنگام برش این نوار باید از محافظ چشم مناسب استفاده شود تا از آسیب دیدن چشمها جلوگیری شود.

فولاد بریده شده (به ویژه فولاد ضد زنگ یا از قبل گالوانیزه) جهت تولید سینی های کابل دارای لبه های نسبتاً تیز است و هنگام دست زدن و بلند کردن باید از دستکش محافظ استفاده شود.

برای حمل و نقل با استفاده از کانتینر باید شرایط خاصی فراهم شود، به عنوان مثال یک سطح شیب دار که امکان بالابری توسط لیفتراک را از یک سر یا هر دو انتها فراهم می کند ، به شکل lc نگاه کنید.

 

سطح شیب دار بارگیری سینی کابل

نحوه انبار کردن سینی های کابل

به منظور ذخیره سیستم های سینی کابل، سیستم های نردبان کابل، سیستم های پشتیبانی کانال و سایر پشتیبانی ها با خیال راحت و نگهداری آنها در شرایط تحویل، دستورالعمل های زیر باید در نظر گرفته شود

محصولاتی که پس از ساخت به صورت گالوانیزه گرم (HDG) هستند، فولاد ضد زنگ ( سینی کابل استیل ) یا غیر فلزی هستند را می توان در خارج بارگیری و تخلیه و بدون پوشش ذخیره کرد (به استثنای موارد بسته بندی شده)

هنگام ذخیره در خارج، محصولات باید در روشی انباشته شوند که زهکشی مناسب را جهت عبور آب تضمین می کند.

انبار کردن سینی کابل گالوانیزه شده

با این وجود ذخیره سازی و انبارش بیرون برای محصولات گالوانیزه به دلیل لکه و تیره شدن فلز روی توصیه نمی شود.

در حالت ایده آل، تمام محصولات فلزی باید در یک محیط خشک و دور از حرارت نگهداری شوند و برای اطمینان بیشتر تهویه مناسب داشته به طوری که هوا از سطح زمین و زیر آن ها گردش داشته باشد.

محصولات و سینی های گالوانیزه  (PG) فابریک  قبل از تولید باید همیشه محافظت و در مکانی با تهویه و هوای خشک نگهداری شوند و به صورت بالا روی هم چیده شوند.

هرگونه اجزای بسته بندی شده در کیسه های تجزیه پذیر، جعبه ها، کارتن ها و غیره باید همیشه در مکانی با تهویه و خشک نگهداری شوند.

کلیه محصولات گالوانیزه باید دور از مناطقی که فرآیندها یا فعالیتها می توانند باعث آسیب و یا آلودگی شوند، ذخیره شوند.

باید توجه شود تا اطمینان حاصل شود که محصولات از نظر نوع و عرض روی هم قرار گرفته و به گونه ای بسته بندی شوند که از سقوط آنها جلوگیری شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *