دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد عنوان مطلبی است که به توضیح و ارائه مشخصات آن می پردازیم. مدل های مختلفی از انواع لوله های برق را معرفی کردیم. لوله های فولادی، لوله های پی وی سی، لوله های فلکسیبل فلزی، لوله فلکسیبل پلاستیکی ( لوله خرطومی ) از انواع اصلی لوله های برق به شمار می روند.

لوله فولادی برق از لوله های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که انواع مختلفی دارند و در سایزهای مختلف تولید می شوند. لوله های برق برای این که در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت شوند با پوششی از فلز روی پوشانده می شوند که به لوله های گالوانیزه سرد و گرم شناخته می شوند. در واقع لوله های برق گالوانیزه با یک لایه از فلز روی پوشش داده می شود که به نوعی نقش محافظ را در برابر خوردگی و زنگ زدی ایفا می کند. این مدل از لوله در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم تولید می شود.

 

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد

 

یکی از پرکاربردترین لوله هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، لوله فولادی برق گالوانیزه سرد هستند. از کاربرد های لوله فولادی گالوانیزه سرد می توان به عنوان محافظ سیم و کابل ها در مسیرهای اجرای سیم کشی و کابل کشی در یک سیستم انتقال کابل اشاره کرد که می توان در محیط های داخلی مانند ساختمان ها و در بتن و یا زیر گچ ساختمان نصب گردد.

لوله فولادی گالوانیزه سرد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد اما از استحکام کافی برخوردار نمی باشد. این مدل لوله اگر در مجاورت رطوبت قرار گیرند و از آنها محافظتی صورت نگیرد به راحتی دچار خوردگی یا زنگ زدگی می شوند. پوشش روی به عنوان یک لایه محافظ بیرونی بر روی فولاد قرار می گیرد.

ضخامت این پوشش تقریبا 15 میکرون می باشد. لوله برق گالوانیزه سرد، استحکام و مقاومت چندان بالایی ندارد و حتی با کشیدن یک جسم فلزی روی سطح لوله، پوشش روی دچار آسیب می شود و خراش بر می دارد. عمر مفید لوله های فولادی گالوانیزه سرد در محیط های مرطوب 3تا 5 سال می باشد. بنابراین توصیه می شود برای بهره وری از عمر حداکثری لوله برق گالوانیزه سرد از آنها فقط در محیط های داخلی استفاده شود.

* در لوله های برق گالوانیزه سرد میزان براق بودن و درخشندگی آن به ضخامت و ورقی که لوله از آن ساخته می شود بستگی دارد به طور مثال لوله های فولادی با ضخامت1 و 1.5 میلیمتر براق تر و روشن تر از لوله های با ضخامت بیشتر هستند.

* یکی از ویژگی های لوله های فولادی گالوانیزه نارسانا بودن آن ها می باشد.

سایز لوله های فولادی توان گستر بهین

لوله فولادی گالوانیزه سرد تولید شده در مجموعه توان گستر مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در سایز های استاندارد :

DIN49020: PG13.5- PG16- PG21- PG29- PG36- PG42- PG48

BS4568: M16- M20- M25- M32- M40- M50- M63

BS31: ¾”- 1”- 1 ¼”- 1 ½”- 2”- 2 ½”- 3”

لوله های برق گالوانیزه سرد به صورت شاخه های 3 متری تولید می شوند.

 

سایز لوله فولادی برق گالوانیزه سرد

 

قیمت لوله برق گالوانیزه سرد

برای خرید و کسب اطلاع از لیست قیمت انواع لوله فولادی برق می توانید با برقراری تماس با کارشناسان فروش ما پس از دریافت مشاوره و راهنمایی اقدام به خرید نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *