دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

چرا باید از سینی کابل های تولید شده در شرکت توان گستر استفاده کنید ؟

چرا باید از سینی کابل های تولید شده در شرکت توان گستر استفاده کنید ؟

سینی کابل توان گستر، بهترین نام در ارائه خدمات و محصولات به بازار با طیف وسیعی از سینی برق و انواع سیستم های محافظ کابلها می باشد. امروزه استفاده از انرژی برق در تمام دنیا، امری لازم و ضروری می باشد. همانطور که می دانید تمام مراکز صنعتی، نیمه صنعتی و غیرصنعتی نیاز به کابل و یا سیم کشی دارند. اگر در هر مکان مانند ساختمان، سوله، کارخانه و … سیم کشی ها نامرتب و درهم باشند، قطعا موجب ایجاد خسارات مالی و جانی به مکان مورد نظر و ساکنان آن می گردد.

اگر به دنبال یک سیستم مدیریت کارآمد برای سیم و کابلها هستید، انواع سینی کابل بهترین راه حل برای این منظور می باشد. سینی برق برای مدیریت کابلها و سیمهای سنگین تقریبا در هر صنعتی و پروژه ای با دوام و قابل اعتماد هستند. استفاده از این تجهیزات موجب می گردد که اگر در آینده مشکلی برای یک سیم به وجود آمد، تعمیر و یا تعویض آن کار راحتی باشد.

ما به عنوان تولید کنندگان قابل توجه سینی کابل در ایران و فراتر از مرز های ملی، درخواست های بسیاری از پروژه ها را در صنایع مختلف برآورده می کنیم. شرکت توان گستر همواره در حال تولید یک محصول با کیفیت مناسب برای ارائه پشتیبانی خوب از شبکه سیم و کابلهای شما می باشد. سینی برق جزو مهمترین راه حل های موثر برای مدیریت کابلها و سیم های برق و مخابراتی و شبکه می باشد.

 

سینی کابل توان گستر

تولید محصولات با کیفیت در مقایسه با رقبا

سیستم سینی برق تولید شده در شرکت توان گستر، بدون شک جزو با کیفیت ترین محصولات در بازار می باشد و همواره سهم بزرگی از سبد خرید این محصول را در بازار به خود اختصاص می دهد. وقتی محصول ما را با سینی های دیگر تولید کننده ها مقایسه می کنید، متوجه می شوید که محصول تولیدی ما از لحاظ کیفیت کارآمدترین و از نظر هزینه خرید مقرون به صرفه است.

توان گستر همواره جزو مهمترین نام هایی  است که یکی از تولیدکنندگان پیشرو سینی می باشد. ما به ارائه موثرترین محصولات با کیفیت، تولید شده با آخرین فناوری و توسط دستگاه های اتوماتیک می پردازیم. سینی، نردبان و تمامی اتصالات این محصولات با مواد اولیه مرغوب (بهترین ورق های موجود در بازار) ساخته شده اند تا کیفیت محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی را به شما ارائه دهند. ما به شما اطمینان می دهیم که 100 درصد  محصولات با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه تولید و در بازار عرضه می گردد.

طراحی و ساخت انواع سینی برق

شرکت توان گستر پیشرو در زمینه طراحی و ساخت انواع سینی برق از نوع نردبان، پانچ شده، بدون پانچ و … می باشد که برای استحکام در کاربرد های مختلف و محیط های گوناگون طراحی شده است. سینی ها در ابعاد مختلف مانند طول، عرض، ارتفاع و ضخامت و بر اساس نیاز مشتری قابل تولید می باشد. همچنین این محصولات در جنس های مختلف مانند فولاد، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ قابل تولید و در دسترس هستند. علاوه بر این در مجموعه ما سینی گالوانیزه گرم مطابق با استاندارد ASTM A123 تولید و در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد.

 

طراحی و ساخت انواع سینی برق

دلایل استفاده از محصولات توان گستر

دلایل زیادی وجود دارد که چرا سینی کابل شرکت توان گستر همواره جزو اولین انتخاب در نوع خود می باشند و چرا آنها جزو پر فروش ترین محصولات ما هستند. در اینجا فقط تعدادی از مزایای بسیار آنها آورده شده است:

منابع بسیار بهینه شده

ما یک تیم بسیار ماهر از تکنسین ها و مهندسان برای دستیابی به برخی از اهداف اصلی ( تولید سینی کابل با کیفیت ) با منابع موجود داریم. ما از استفاده بهینه از منابع داده شده بدون اتلاف آنها مطمئن هستیم.

تحقیق و نوآوری عمیق

ما همه روزه در حال تحقیق و مطالعه در خصوص آخرین فناوری ها و تقاضا های بازار برای سینی برق هستیم، بنابراین همیشه بهترین محصول را به خریداران ارائه می دهیم.

طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت

با ترکیب مناسبی از منابع ممکن و نوآوری، شرکت توان گستر طیف وسیعی از محصولات را تولید می کند تا تقاضای شما را با بهترین محصولات که پروژه های شما را به خطر نیندازد، برآورده کنیم.

مجموعه ما تیمی از مهندسین واجد شرایط و با تجربه را به خدمت گرفته است که در این زمینه تخصص کافی را کسب کرده اند. سینی برق و نردبان کابل های ما راه حل محبوبی هستند و اقتصادی ترین انتخاب برای ایجاد مسیری مناسب جهت سیم و کابل کشی هستند.

 

دلایل استفاده از سینی توان گستر

 

ویژگی سینی کابل درجه یک شرکت توان گستر

اگر سیم کشی در تعداد بالا باشد، جهت انتقال و هدایت سیم و کابل ها و همچنین محافظت از آنها نیاز به تجهیزی به نام سینی کابل می باشد. سینی برق تولید شده در مجموعه توان گستر در ابعاد و جنس های متنوعی در بازار موجود است که کارفرما باید بر حسب نوع کابلکشی و ساختمان، محصول مورد نظر را خریداری کند.

سینی برق درجه یک شرکت توان گستر دارای مشخصات و ویژگی های متعددی می باشند. به طور کلی استاندارد سینی درجه یک موارد زیر را دربر می گیرد. یا به عبارت دیگر سینی با کیفیت باید قابلیت های زیر را داشته باشد:

توانایی پشتیبانی از انواع متد های کابلکشی را داشته باشد.

جنس و کیفیت سینی گالوانیزه باید به طوری باشد که در شرایط محیطی دارای رطوبت دچار خوردگی یا زنگ زدگی نشود.

باید تحمل وزن کابلها را داشته باشد.

شعاع خمش کابل و سینی برق باید متناسب با یکدیگر باشد.

نصب آنها به آسانی صورت گیرد.

قابلیت بسط پذیری داشته باشد. یعنی بتوانید سینی های دیگر را به راحتی به آن اضافه کرد.

طول پشتیبانی دهانه های سینی مناسب باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *