دفتر مرکزی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان صارمی، پلاک ​12، واحد9

EnglishPersian

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم یکی از تجهیزات اجرا و انتقال سیم و کابل ها می باشد که امروزه اکثرا در تمام ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. لوله و اتصالات لوله فولادی برق از قطعات پرکاربرد و مهم در سیستم انتقال کابل محسوب می شود که در دسته تجهیزات صنعتی و ساختمانی قرار می گیرند. مواردی نظیر کاربرد، سایز، جنس، ضخامت و … در انتخاب این تجهیز امری ضروری است که بر اساس دانش و تجربه این انتخاب صورت می گیرد. در این صورت طراحی و اجرای سیم و کابل کشی و انتقال جریان الکتریکی کاملا اصولی و بر پایه استاندارد ها پیش خواهد رفت. سیستم انتقال کابل در تمام پروژه ها قطعا مورد نیاز است بنابراین استفاده از لوله های فولادی برق در هر پروژه ای امری به دور از اجتناب می باشد.

کاربرد لوله برق در مصارف صنعتی و ساختمانی

لوله فولادی گالوانیزه گرم یکی از انواع لوله های فولادی برق گالوانیزه می باشد. لوله های گالوانیزه گرم یکی از انواع لوله های پر کاربرد در مصارف صنعتی و ساختمانی می باشد که برای انتقال سیم و کابل به دیگر نقاط مد نظر استفاده می شود. همچنین به دلیل مقاومت بالاتر در برابر خوردگی و زنگ زدگی نسبت به لوله فولادی گالوانیزه سرد و تنوع در سایز و ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار است.

محافظت و نگهداری از سیم و کابل ها

از لوله فولادی برق گالوانیزه گرم برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل ها در طول مسیر سیم کشی و کابل کشی در واحدهای ساختمانی و صنعتی، استفاده می شود. استفاده از لوله های فولادی برق همیشه مورد توجه مهندسان و کارشناسان برق قرار می گیرد. لوله برق گالوانیزه گرم  می تواند به صورت داخلی و یا روی سطح نصب شود. این مدل لوله اکثرا مناسب برای نصب در محیط های مرطوب و دارای آلاینده می باشد. لوله های فولادی برق به علت فرایندی که طی گالوانیزه شدن طی می کند به صورت محصولی مناسب برای مکان های ذکر شده در بالا تبدیل می شود.

 

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

 

لوله برق گالوانیزه گرم

لوله های فولادی طی فرایندی به گالوانیزه گرم تبدیل می شود. به این صورت که لوله های برق پس از تولید در کارخانه به محل آبکاری فرستاده می شود . در این مرحله لوله ها به طور عمقی داخل یک حوضچه مذاب روی که دمای آن تا 420 درجه سانتی گراد می باشد غوطه ور می کنند. طی این فرایند عنصر روی یا قلع با مولوکل های آهن لوله فولادی ادغام می شود و واکنشی شیمیایی ایجاد می شود که باعث به وجود آمدن پیوندی قوی بین این عنصر ها و لوله فولادی می شود. این امر سبب می شود تا لوله برق گالوانیزه گرم استحکام بالاتری نسبت به لوله برق سرد داشته باشند.

ضخامت لایه گالوانیزه لوله برق

ضخامت فلز روی در لوله های فولادی برق که از طریق فرآیند گالوانیزه کردن ایجاد می شود، تقریبا چیزی در حدود ۶۵ تا 75 میکرون می باشد. که این ضخامت به مدت زمانی که لوله برق در حوضچه قرار میگیرد تا خارج شود بستگی دارد. در حالی که در لوله فولادی گالوانیزه سرد این میزان ضخامت روی حداکثر ۱۵ میکرون خواهد بود. همچنین در این فرایند به علت غوطه ور شدن کامل لوله برق علاوه بر سطح خارجی لوله سطح داخلی لوله نیز آبکاری می شود که این امر باعث افزایش مقاومت و استحکام لوله در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود. حال با توجه به شرایط محیطی که قرار است لوله ها در آنجا نصب شود عمر مفید این لوله ها تقریبا از 25 تا 35 سال می باشد که با توجه به مکانی که در آن استفاده می شود ممکن است مختلف باشد.

سایز لوله فولادی برق گالوانیزه گرم

لوله های فولادی گالوانیزه گرم تولید شده توسط مجموعه توان گستر مطابق با استاندارد های بین المللی، در سایز های مختلف pg13.5، pg16، pg21، pg25 و … و در ضخامت 1 میلیمتر و با ضخامت 70 میکرون پوشش روی یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین لوله های فولادی در بازار می باشد. مشخصات فنی لوله های برق تولید شده در مجموعه ما شامل: سایز و ابعاد، نام تولید کننده، استاندارد های مربوطه و … به طور کامل بر روی لوله ها ثبت شده است.

 

 

قیمت لوله فولادی گالوانیزه گرم

ویژگی هایی نظیر شکل گیری ساده و راحت توسط دستگاه خم کن، مقاومت بالا در برابر ضربات، زنگ زدگی و خوردگی و … باعث شده است تا این لوله بسیار پر مصرف و پر کاربرد باشد. این ویژگی ها، تمایل استفاده از این مدل لوله را زیاد کرده است. همچنین با توجه به مزایای این لوله ها و قیمت مناسب آن در بازار بسیار پرطرفدار می باشد. قیمت لوله فولادی گالوانیزه گرم به عواملی نظیر: سایز، ابعاد، نوع لوله و … بستگی دارد. برای کسب اطلاع از قیمت لوله فولادی گالوانیزه گرم و پاسخ به سوالات شما، می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *